Er ligt een grote bult stofjes in de kast. Er zitten tig ideetjes in m'n hoofd. Beide willen graag verwerkt worden in een quilt. Nou ja, meerdere quilts. Tijd om daar eens wat aan te gaan doen.

Ik ben klaar voor de uitdaging en hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het lezen van de quiltavonturen als dat ik heb tijdens het maken.

Op de meeste foto's kun je klikken en dan krijg je een vergroting. Anderskleurige woorden kun je ook aanklikken want daar zit een link onder.

Als je langs komt laat je dan (af en toe) een berichtje achter? Deze worden zeer gewaardeerd!

Welkom bij Quilt en Zootjes!

vrijdag 23 augustus 2013

Farmers Wife (QAL) deel 31


95 Temperance Tree
Ik kan rustig stellen dat ik eind-august-Farmers-Wife-top-af niet meer haal. In dit tempo is het eerder eind 2013 dat het af is. Dat het allerbelachelijkst warm is geweest was ook niet wat je noemt bevorderend voor de blokjes-produktiviteit. Alle kleine beetjes helpen en ik heb toch 2 nieuwe blokjes gemaakt.

Nummer 28 Duck and Ducklings uit deel 11 heb ik nog eens gemaakt wegens het hebben van een totaal ander formaat waar niets aan te smokkelen viel om het passend te krijgen. Ik heb een andere blauw gebruikt en onbedoeld de blauwe en gele stof omgewisseld dus het is een heel ander blok geworden. 

Ook Nummer 37 uit deel 14 flowerpot heb ik overnieuw gemaakt wegens het heel erg scheef zijn. Die heb ik in dezelfde stofjes gedaan dus niet op de foto gezet. Van het scheef zijn zie je namelijk niks op de foto. Die 2 blokken liggen nu in een mandje waar de kleine kat steeds in ligt. Komen ze toch goed van pas!


101 Wedding Ring
25 - 2 =  nog 23 te gaan!

28 Duck and Ducklings


2 opmerkingen:

  1. Eind van het jaar is ook goed hoor. Zolang je er maar plezier in houd! Wat is dat cheddar in ducks and ducklings mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Koud of warm, vind het knap dat je hem weer opgepakt hebt.
    Dat word bij mij denk ik pas volgend jaar.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen